best love messages

cele mai cool mesaje de dragoste pentru cei mai iubiti pamanteni

duminică, 23 decembrie 2007

test de iubire cu scLIPICI



1. Am lipici in dragoste...

a)rar
b)intotdeauna
c)doar cand ma fac remarcat/a

2. Cred in "dragoste la prima vedere"?

a)nu
b)da
c)n-am avut ocazia

3. Iubesc pana ma plictisesc?

a)da
b)nu
c)sunt inventiv/a, nu ma plictisesc niciodata

4. Prefer sa seduc sau sa fiu sedus/a in dormitor?

a)si una si alta in egala masura
b)cu sarmul meu seduc cu usurinta, nu-mi place sa fiu sedus/a
c)imi place sa fiu sedus/a

5. Dragostea trece prin stomac?

a)cu parere de rau, da
b)e o absurditate
c)cand iubesti, nu conteaza nimic


concluzie:
majoritate a: ai o doza de pesimism care te invaluie
exact in momentele cand visezi cu ochii deschisi, desi
nu prea ai incredere in tine sa stii ca intotdeauna
frumusetea vine din interior, dragostea nu te va ocoli
niciodata

majoritate b: dincolo de aparente esti o persoana sensibila
uneori prea increzatoare in fortele proprii, nu-ti place sa
se amestece altii in relatiile tale asa ca nu prea tii cont
de sfatul nimanui, cand ti se pune pata iubesti

majoritate c: esti o persoana interesanta, iti place sa te
implici intr-o relatie de lunga durata si traiesti cu patos
toate momentele de iubire

8 comentarii:

Anonim spunea...

fine testul si chiar mi se potriveste c mi a kzut:D

Anonim spunea...

mijto mi se potriveste:p

Anonim spunea...

imi place testul si mie mia iesit C

Anonim spunea...

E tare testul , mi se potriveşte !

Anonim spunea...

mi'a iesit C :X:X::X:X

tbx paul :X:X:X

Anonim spunea...

mi se potriveste ;):*:*
ha ha ha :-P

Anonim spunea...

Mi-a iesit B..super tare,desi nu stiu cat e de adevarat. :P

Anonim spunea...

sooper mise potriveshte perfect........mia cazut C......